Thursday, July 12, 2007

Det var så Library Things - synd, at den ikke er så god til danske titler, men det kommer jo måske.

Jeg må konstatere, at det er svært at nå "at lege" - der er hele tiden ting, der SKAL være færdige. Lige nu er det arrangemetnsprogrtammet, planlægning af DM i oplæsning ( vi vil gerne have work-shop`s tilkoblet, så det handler om ansøgninger, forfatterkontakter, værkstedsforløb, kontrakter o.s.v.) og planlægning af Astrid LIndgrens fødselsdag.

I går aftes siger og skriver kun 2 mennesker ialt på vagt i biblioteket, og travlhed - det er selvfølgelig dejlligt, men ikke dejligt at være totalt smadret, når man kommer hjem!

Nå - fik da kravlet mig en uge nærmere... men det er et rigeligt langt forløb, selv om det er sjovt at blive præsenteret for forskellige ting.

Måswke skulle forløbet have været delt op i nogle flere moduler - det bliver hurtigt uoverskueligt, når man ikke har mulighed for at lege med en gang om ugen..

Jeg er spændt på, hvad næste uges indhold er - jeg kigger ikke, før jeg har tid for ikke at blive yderligere stresset...

No comments: