Monday, July 16, 2007

Uge 5 var dejlig nem - opsamling! Uge 6 var lidt sjov - jeg har leget med tingene, men ikke decideret linket en "radiostation".


Smart ting med anbefalinger til musik, der ligner dét, man kan lide - jeg lyttter ikke så meget til musik(!!), så det var sjovt at blive præsenteret for nye ting.

Har anbefalet linkene til min søn, som glæder sig til at afprøve dem - han snakkede om et andet program, han tidligere havde brugt, men som var blevet kedeligt, fordi de kom i carambolage med ophavsrettighederne ved afspilning.

Nu må vi se, hvad han syntes - han er selvfølgelig ivrig og engageret bruger af Nettet ...

1 comment:

Bente Jensen said...

Det er dejligt, når man kan give noget videre til familien. Det plejer at være min 14årige søn som imponerer mig, men jeg har da kunne hævde mig lidt i forbindelse med dette forløb. Jeg nyder det, så længe det varer. Skal snart have ny mobil og så ved jeg at jeg må krybe til korset igen og bede ham om hjælp.